XERION 5000 / 4500 TRAC TS
XERION 5000 / 4500 TRAC TS.
![](/sites/default/files/2020-05/374854-punktebild.jpg)
- Motor Mercedes-Benz OM 471 LA (XERION 5000 / 4500, max. 530 / 490 k1)
- Jednodílná kapota motoru
- Reverzační hydraulický ventilátor
- Palivová nádrž 740 l, volitelně přídavná nádrž 190 l, nádrž na močovinu 90 l
- Šroubovaná konstrukce rámu
- Rozvor náprav 3 600 mm s pásovým pojezdovým ústrojím
1dle ECE R 120
- Až šest zadních hydraulických přípojek, na přání 90 kW hydraulická soustava
- Jmenovitý výkon k dispozici na vývodovém hřídeli, 1000 ot/min vývodového hřídele při otáčkách motoru 1730 ot/min
- Čelní zvedací závěs s regulací výšky a hloubky
- Ergonomická loketní opěrka a multifunkční ovládací páka CMOTION.
- Poloaktivní odpružení kabiny (na výběr 3 stupně)
![Efektivní hnací ústrojí.](/sites/default/files/2020-05/hnac%C3%AD%20%C3%BAstroj%C3%AD.jpg)
Efektivní hnací ústrojí.
6 válcové motory Mercedes-Benz a převodovka ZF-Eccom efektivně přenášejí výkon na všechny čtyři pásové podvozky.
![Maximální tažný výkon.](/sites/default/files/2020-05/max.%20za%C5%BEn%C3%BD%20v%C3%BDkon.jpg)
Maximální tažný výkon.
TRAC TS může vážit až 30 t. V kombinaci se styčnou plochou 4,72 m2 to znamená dostatek tažného výkonu.
![Nejlepší šetrnost k půdě.](/sites/default/files/2020-05/%C5%A1etrnost%20k%20p%C5%AFd%C4%9B.jpg)
Nejlepší šetrnost k půdě.
Pásové podvozky o šířce 762 mm významě redukují tlak na půdu ve srovnání s kolovým strojem. Nicméně přepravní šířka 3 m odpovídá obecným limitům silničního zákona.
![Jednoduché připojení.](/sites/default/files/2020-05/jednoduch%C3%A9%20p%C5%99ipojen%C3%AD.jpg)
Jednoduché připojení.
Když není pro nasazení TRAC TS nutné tříbodové připojení, je možné vybavit zadní část jednoduchou a robustní variantou.